Remarketing is het opnieuw onder de aandacht komen bij de mensen die al een keer eerder op jouw website zijn geweest. Dus het opnieuw benaderen van bezoekers van je website via andere kanalen. Met advertenties die vertoond worden op verschillende websites, kan je onder de aandacht blijven van je potentiële klanten.

Hierdoor zorg je ervoor dat de websitebezoekers steeds weer aan jou herinnerd worden! Waardoor ze sneller terugkeren naar jouw website, waardoor de kans op een conversie weer groter is. Remarketing is een relatief goedkope manier van adverteren, dit is natuurlijk wel afhankelijk van verschillende factoren.

De voordelen van remarketing zijn:

  • Alleen voor de juiste doelgroep
  • Onder de aandacht blijven bij websitebezoekers
  • Je betaalt alleen voor resultaat
  • Kom op de shortlist bij potentiële klanten
  • Content marketing als onderdeel van Multi Funnel marketing

Remarketing inzetten?

Remarketing wordt altijd ingezet als onderdeel van een compleet Multi Funnel marketing plan, omdat dit een goedkope manier is om opnieuw onder de aandacht te komen. Wanneer mensen jouw advertentie voorbij zien komen vergroot je de naamsbekendheid en worden de eerdere bezoekers opnieuw naar de website getrokken.

Hulp nodig bij het instellen van remarketing?

Wanneer je hulp nodig hebt of eerst graag meer informatie wilt hebben over remarkting kun je altijd contact op nemen via het contactformulier. Of wil je weten wat remarketing voor jou kan betekenen? Neem contact op met één van de Multi Funnel marketing bureau’s op de contact pagina.