Online adverteren

SEA is de afkorting voor Search Engine Advertising, oftwel online adverteren in Google. Door middel van SEA bereik je snel en efficiënt jouw (potentiële) klanten.

Online adverteren in Google Ads en Bing Ads is één van de snelste en meest efficiënte manier om potentiële klanten online te bereiken. Wanneer je adverteert in de zoekmachines heb je invloed op wie jouw website bezoekt. Daarnaast kan je instellen op welke zoektermen je gevonden wordt. Je hebt bij online adverteren volledige controle over je campagnes en kan je het verkeer uit de zoekmachines maximaliseren!

Voordelen van online adverteren als onderdeel van een Multi Funnel plan:

  • Online adverteren als deel van een complete strategie
  • Snel resultaten boeken
  • Altijd inzicht in de statistieken
  • Kwaliteitsscore verbeteren met SEO om een betere positie te bemachtigen
  • Expert worden in zowel Google Ads als Bing Ads
  • Het budget gericht en efficiënt besteden

Plan van aanpak

Stap 1 is het  bepalen van de online doelstelling. Wat wil jij of je klant bereiken via de verschillende online kanalen?

Stap 2 zijn de quick wins doorvoeren. Op basis van de doelstelling kun je quick wins door voeren in de campagnes. Op deze manier zal het budget vanaf het eerste moment efficiënt besteed worden. 

Stap 3 is het optimaliseren van advertenties. De resultaten van de advertenties analyseren en het continu optimaliseren (indien nodig) op basis van de data. Hierdoor behaal je een optimaal rendement!

Meer informatie?

Wanneer je hulp nodig hebt of graag meer informatie wilt hebben over hoe wij SEA toepassen in onze Multi Funnel strategie. Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Wil je meer weten over SEO en social media marketing? Lees dan onze pagina’s over deze kanalen.

Wil je op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen op het gebied van SEA? Bekijk dan onze blogartikelen over SEA.